miercuri, 5 decembrie 2012

Din spaga au reparat masina de serviciu

Am citit de dimineata intr-un cotidian local din Constanta detalii despre politistul arestat pentru luare de mita si despre cazul in sine (despre care am scris si eu in postarea de ieri). Spre stupoarea mea am aflat ca, in noiembrie, politistul Lupascu a luat spaga 4.000 de lei, bani pe care i-a impartit cu colegii lui. Dar nu s-a limitat la atat; 1.000 de lei din mirobolanta mita au fost folositi pentru repararea masinii de serviciu. Cred ca nu este zi in care sa nu ma intreb, desi e o intrebare retorica: "Doamne, in ce tara traim?!?". Cum e posibil sa ia politia spaga si apoi, o parte din ea sa o foloseasca pentru repararea masinii de serviciu, cumpararea unui top de hartie sau pentru o duzina de creioane... Poate ca, din astfel de intamplari marunte, dar care dau dimensiunea putreziciunii care a patruns in societatea noastra ne vom convinge ca avem o treaba in ziua de 9 decembrie. Stiu ca se anunta frig si ninsoare si, poate vant napraznic, dar merita sa iesim din casa. Eu chiar nu mai vreau sa ma intreb zilnic: "Doamne, in ce tara traim?!?".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu