marți, 11 decembrie 2012

Cate doi in bancuta

Hai, ca am trait sa o vad si pe asta: nu le mai ajunge Casa Poporului! Am vazut la Washington Sala Congresului - acolo sunt mult mai putine locuri; dar la americani si in statele europene civilizate si care nu se uita in gura nimanui atunci cand vor sa modifice o Constitutie, ceva lege esentiala pentru un stat normal, legislativul are un numar fix de alesi. Si e vorba despre alesi cu coloana vertebrala, cu Cv impresionant, cu trecutul nepatat. In fine, problema multor posturi de televiziune este cum vor reusi sa incapa toti deputatii si senatorii in plenul unor sedinte intr-o sala care are mai putine locuri decat alesi. Si m-am gandit eu ca singura solutie viabila si pe placul romanilor care au iesit la vot ar fi ca in banci (care sunt, de fapt fotolii) sa fie asezati cate doi deputati si cate doi senatori. Asa cum stau de multe ori bolnavii in spitatele romanesti. Sa vada si ei cum este! Dupa mintea mea, eu i-as aseza pe Blaga langa Videanu, pe Ungureanu langa Udrea, pe Olteanu langa Roman. Pe deputatii PP-DD, intrati si ei la redistribuire i-as cupla tot cu pedelistii si ci cei de la Forta Civica; pe Culetu l-as pune in banca langa Tararache, pe Chiru in  langa Banias, iar pe Marian Vasiliev l-as aseza la o bancuta din vecinatate. Nu stiu langa cine, nu-mi trece prin cap nici o figura pe care sa o asociez cu Marian Vasieliev. Nu se potriveste cu peisajul pestrit pe care l-am pomenit. Despre rezultatul in sine al votului, rezultat care nu m-a surprins foarte mult dar nici nu m-a bucurat prea tare, voi vorbi intr-o alta postare. Acum doar am vrut sa spun ca am gasit solutia; doi intr-o bancuta! Valabil pentru cei rezultati la redistribuirea facuta dupa o lege care nu-i nici cal, nici magar - asa ca deputatii si senatorii nu sunt nici in caruta, nici in teleguta. Dar ne meritam soarta!

4 comentarii:

  1. <>

    La americani? Te inseli. Daca sunt, poti sa-i numeri pe degetele de la o mana. In ambele camere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonimule, nu ma insel, in Camera Reprezentantilor - bicamerala, Camera Reprezentantilor si Senat - sunt 535 de oameni. Daca nu ma crezi, verifica urmatorul site: http://ro.wikipedia.org/wiki/Congresul_Statelor_Unite_ale_Americii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma refereamn la ce ai scris:
      Si e vorba despre alesi cu coloana vertebrala, cu Cv impresionant, cu trecutul nepatat.

      Strict la asta. Coloana vertebrala? uita-te la aplaudacii de la "State of the nation" Nea Nicu ar fi fost invidios.
      CV? Hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa Ponta e pusti cu plagiatul lui. Banii cumpara totul.
      Trecut nepatat? bunicul lui "Tufish" a colaborat si a facut averea din urma colaborarii cu hitler (doar un strop: http://www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar)
      prezentul e mai murdar insa pt majoritatea.

      Wake-up nu traim in lumea lui Disney.

      Ștergere
  3. Anonimule, multumesc pentru lectie... ma trezesc incet,incet.. cu toate ca imi place mult de tot lumea lui Disney! :)

    RăspundețiȘtergere