joi, 26 ianuarie 2012

1 an cu romania mariei

A trecut un an de cand am infiintat acest blog. Nu am inceput in forta, insa nu acesta era scopul meu. Am vrut sa scriu pentru a nu-mi pierde indemanarea si pentru a-mi exprima opiniile vizavi de evenimentele la care sunt martora, partasa si/sau care imi influenteaza si imi marcheaza viata.
A trecut un an.... Am postat deja peste 100 de texte, iar numarul accesarilor de pagina a depasit 15.000. Multumesc tuturor celor care ma citesc si care ma incurajeaza. Le multumesc si acelora care au postat comentarii virulente, adesea total contrare parerilor mele. Dar fara contradictie nu poate exista evolutie!
Si dorinta mea continua este aceea de a evolua! Ceea ce va doresc si voua! Cititi-ma in continuare! Va multumesc!

8 comentarii:

  1. Sincer sa fiu, cred ca noi ar trebui sa fim cei care ar trebui sa iti multumeasca tie, Maria, pentru toata munca pe care o depui. Este mereu o placere sa citesc blog-ul tau. Spor la scris, pentru ca sunt sigur ca voi avea spor la citit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca ti-ai pierde indemanarea la scris. Se vede de la o posta ca scrii cu placere, ca doar faci sa se vada in pagina suvoiul ideilor. Ar fi fost pacat, avand acest dar, sa nu ne impartasesti ceea ce traiesti. Articolele tale din presa scrisa le mai ai? Ar fi interesant sa postezi din cand in cand ce crezi tu ca s-ar potrivi cu momentul.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine cind avem ce citi, cu cine ne contrazice sau de la cine sa invatam sau sa ne inspiram.Sa nu-ti pierzi inspiratia ,spor la scris si multa rabdare sa poti citi toate comentariile mai putin sau mai mult pertinente ale noastre.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mel, multumesc pentru aprecieri. Articolele din presa nu le am; nu am nici un ziar in casa! La inceput a fost lipsa spatiului dedepozitare, apoi .... In fine, va trebui sa ajung la Biblioteca, unde au toate colectiile ziarelor. As putea posta cand si cand articole pe care le-am publicat in ziare centrale (acestea, articolele, le-am trimis prin e-mail si le am.) Ma voi gandi la sugestia ta, oricum. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere