sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Esti Scorpion? Nu te angajez! :)

Am trait sa o vad si pe asta: angajari facute pe baza de ... zodie. Tineri, viitori parinti, va rog sa nu fiti inconstienti si sa calculati data la care se va naste copilul vostru. In caz contrar, s-ar putea sa va certe rau de tot atunci cand se va face mare si va incerca sa se angajeze, iar seful de resurse umane ii va spune: "Ce? Vrei sa te angajezi la noi si esti scorpion?Ia-ti gandul, noi angajam pentru aceasta pozitie doar capricorni!"
Pe cuvant de onoare ca nu-mi arde de glume - am citit deunazi o stire care m-a pus serios pe ganduri: o societate chineză care organizează cursuri de limbă engleză refuză să angajeze persoane născute în zodiile scorpion sau fecioară, considerate instabile sau prea critice. „Nu vrem scorpioni sau fecioare şi vom acorda prioritate capricornilor, peştilor şi balanţelor”, se arată în anunţul publicat într-o univeristate din oraşul Wuhan, citat de cotidianul local Chutian Dushi Bao.
Conform unui reprezentant al companiei, scorpionii au personalităţi prea puternice şi o stare instabilă, în timp ce fecioarele au un simţ critic exacerbat şi nu rămân prea mult timp acelaşi post.
Cotidianul chinez prezintă cazul unei studente a cărei candidatură la un post într-o agenţie matrimonială a fost respinsă pentru că este rac, iar „vărsătorii şi scorpionii sunt mai potriviţi pentru acest post”.
Stau si ma intreb de acum inainte, de cate ori fiul meu va avea un hop de trecut in viata profesionala daca nu cumva am gresit ca l-am adus pe lume in luna septembrie si ca nu am planificat totul, incepand cu momentul in care am ramas insarcinata si terminand cu ziua in care sa nasc prin operatie cezariana, ca sa ma incadrez intr-o anumita zodie.
In ceea ce priveste discriminarea de care dau dovada chinezii, nu prea stiu ce sa spun. Stiu doar ca ei au studiat sute de ani bolta cereasca si au invatat ce inseamna influenta astrala asupra comportamentului nostru. Si este perfect adevarat ca, daca ai curiozitatea si datele necesare pentru a face o comparatie corecta intre comportamentul mai multor persoane nascute sub aceeasi zodie, vei gasi o serie de similitudini comportamentale.
Insa de aici si pana la a-i refuza unui om dreptul la munca pentru simplul fapt ca este nascut intr-o zodie sau alta este cale lunga. Manifestandu-se atat de discriminatoriu, respectivii chinezi dau dovada ca nu cred in gena care se transmite din generatie in generatie, nici in rolul mediului in care s-a dezvoltat tanarul, nici in educatia pe care a primit-o Se raporteaza numai la influenta stelelor asupra unui individ. Ceea ce ma duce cu gandul la filozofia chineza antica - confucianismul - care este interzis in China de prin anii '60. Inclin totusi sa cred ca nu are nici o tenta politica respectiva intamplare.
Dar voi, tinerii, viitori parinti nu luati in deradere randurile mele - se spune ca cel de-al treilea Razboi Mondial nu va avea loc niciodata - si ca el va fi inlocuit cu ceva si mai sinistru, care este pe cale sa se indeplineasca - invazia rasei galbene. Iar daca acest lucru se va intampla, ati face bine ca, daca nu folositi prezervativ, sa calculati ce zodie va fi peste noua luni. Si studiati mai bine zodiile, ca sa stiti ce ii asteapta pe copiii vostri. :)

4 comentarii:

  1. Nici ca Varsator nu te vad bine... Esti mult prea progresista! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup, Sorina - chiar, nu-mi spui si mie ce ma asteapta in plan profesional? (nu glumesc!):)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da-mi datele de nastere - loc, zi, ora (macar aproximativa) si se rezolva!

    P.S. Scuze de intarziere, abia in seara asta am intrat sa mai citesc un articol de-al tau si am vazut raspunsul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau să depun mărturie despre marele vrăjitor, numit Dr. Șeful Bogat, soțul meu, iar eu suntem căsătoriți de 5 ani acum nu avem un copil, iar medicul ne-a spus că nu pot naște, deoarece uterul meu a fost deteriorat din cauza Prescripția greșită a drogurilor, asta m-a îngrijorat și soțul meu nu a fost fericit, așa că a decis să se căsătorească cu o altă fată și să mă divorțeze, am fost atât de trist că mi-a spus prietenului meu despre asta, mi-a povestit despre o casă puternică de vrajă, pe care mi-a dat-o adresa sa de e-mail Ei bine, nu cred niciodată în asta, deși am decis doar să-l încerc și el mi-a spus că va dura 48 de ore pentru a-mi aduce soțul înapoi la mine și voi rămâne însărcinată, m-am îndoit de el în a 3-a zi, soțul meu a revenit la mine și plângea, a spus că nu mai vrea divorțul la 3 săptămâni după ce medicul a confirmat că sunt însărcinată, vă poate ajuta, de asemenea, să-l contactați la adresa de e-mail vai: wealthylovespell@gmail.com sau WhatsApp +2348105150446

    RăspundețiȘtergere