joi, 28 iulie 2011

Imn din Vama Veche - no comment!


Taxi - Dramă în Vamă

Să văd în faţă la Bibi două limuzine,
Să văd în faţă la Şoni palmieri şi piscine,

Asta e o dramă, pe care n-aş vrea s-o trăiesc în Vamă

Să văd la Stuf cazino şi parcare cu plată
Să văd hotel de 5 stele şi club şi plajă privată,

Asta e o dramă, pe care n-aş vrea s-o trăiesc în Vamă

Să văd telegondolă de-aici pân-la 2 Mai,
Să văd pe strada principală trăsură cu doi cai,

Asta e o dramă, pe care n-aş vrea s-o trăiesc în Vamă

Să văd fitness-uri şi spa-uri, fashion-show-uri, hair style-işti
Să văd metrosexuali pe plajă la nudişti,

Asta e o dramă, pe care n-aş vrea s-o trăiesc în Vamă

Iubita mea, atunci când n-o să mă mai iubeşti,
Adu-mă-n Vama Veche, să-mi spui că mă părăseşti,
Asta-i singura dramă, pe care-aş vrea s-o trăiesc în Vamă.

5 comentarii:

  1. Excelent! Sa i-l dedicam lui Mazare :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă piesă, dar... finalul refrenului mi se pare cunoscut..., foarte cunoscut. Vezi pe http://m-anatnetwork.blogspot.com .

    RăspundețiȘtergere
  3. Man, mie mi-a placut mesajul trupei Taxi - daca asculti mai multe piese de-ale lor, vei gasi o multime de acorduri similare - in fond asta este muzica; nici macar Jimi Hendrix nu a fost original suta a suta:)

    RăspundețiȘtergere