marți, 5 iulie 2011

Cretinismul in floare

Ii rog pe cei care sufera de aceasta boala, numita cretinism, sa nu se supere pe mine. Eu ma refer in postarea mea la altfel de cretini, stupizi, idioti ...
Am tot incercat sa caut vinovati pentru rezultatele catastrofale obtinute la examenul de Bacalaureat de catre "tineret, mandria tarii!". Pe de o parte am reusit sa argumentez existenta unei culpe comune - sistem, cadre didactice, elevi, parinti si am pus lipsa lor de interes pe superficialitatea care guverneaza Romania.
Astazi, insa, am fost obligata sa imi schimb - intr-o mare masura - optica. Iata de ce: la un liceu din Pitesti s-a inregistat cea mai mare dovada de cretinism, dupa ce o clasa intreaga a semnat o lucrare la Bac cu acelasi nume: Popescu Ion.
Si asta dupa ce li se explicase modul in care se completeaza datele personale, model unde numele ales pentru exemplificare era Popescu Ion.
Adica acesti elevi, 30 la numar, nu stiu nici macar cum ii cheama. Daca se uitau pe cartile de identitate obligatorii a fi asupra lor in momentului accesului in unitatea de invatamant in care sustineau examenul, ar fi aflat ca pe unul in chema Mircea, pe altul Stefan etc. In plus,  in acea clasa au existat si fete care au sustinut respectiva  proba de examen. Si pe ele le chema, pe pe lucrare,  tot Ion. Mai ramanea sa spuna bancul: "Ma cheama Ion! Apoi du-te, daca te cheama!" Macar asa stiam ca acesti copii stiu sa scrie si sa citeasca. Probabil un elev de clasa I  nu ar fi facut o astfel de greseala. Daca aceasta idiotenie patentata acum la Pitesti se poate numi greseala!
Cum e posibil sa ajungi la varsta de 18 ani si nu stii macar cum te numesti? Oara alfabetul si tabla inmultirii le-or fi stiind-o elevii acestia?
Sa mai spun si in cazul lor ca este vina sistemului, a parintilor si a profesorilor?
Nu cred ca mai pot...
Voi ce parere aveti? Ce viitor luminos are tara noastra cu astfel de urmasi nedemni ai lui Eminescu si Gheba?

8 comentarii:

  1. Banc in ton cu situatia: "- Cum se traduce „I don’t know”?
    - Nu știu.
    - Băga-mi-aș, nimeni nu știe…"

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu poate fi adevarat..e un banc cu militieni de pe vremea lui Ceasca. Eu atunci l-am auzit sigur si nimeni nu l-a luat decat ca pe un banc.
    Sau poate e un protest inedit al acelor copii contra uniformizarii, alienarii si pierderii identitatii induse de societatea actuala, procese la care participa in mod direct scoala romaneasca?
    Poate-s urmasii lui Urmuz si Tzara, nu ai lui Eminescu si Gheba.
    Care varianta o preferi, Mariuta?

    RăspundețiȘtergere
  3. iulia, voi posta pe facebook poza - nu reusesc sa pun drept comentariu .... Maria

    RăspundețiȘtergere
  4. Vazut...Sa nu uitam ca la anul toti acesti Popesti vor vota.

    RăspundețiȘtergere
  5. asta da veste buna ,...

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii ce este straniu? Ca s-a intamplat taman la Pitesti...Adica acolo unde a avut loc tragica reeducare a elitelor Romaniei aruncate in inchisoarea comunista...
    Daca reeducarea de atunci a fost o tragedie pentru sufletele celor condamnati politic, reeducarea de azi de la Pitesti este tragi-comica. Este comica prin situatia prezentata si tragica pentru ca ne arata ca nu avem niciun viitor, nicio perspectiva.
    Pitesti - arc peste timp. De la inaltarea sufletului la idiotenia absolventilor de azi.

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmmm... nu m-am gandit la asta...

    RăspundețiȘtergere
  8. Atit de multi cretini adunati intr-un singur loc,e greu de crezut.Cunosc un liceu in care prostia e la rang de arta(LICM Iasi, dar si colo sunt citiva care sar putin din tipar.Cred insa ca teribilismul lor a facut asta, ei au devenit peste noapte vedete(chiar negative),se fac bancuri pe seama lor si cred ca in lumea lor e ceva.
    Dar nu astia ar trebui sa ne ingrijoreze,aseara am discutat cu doua fete ce au terminat cu brio acu 4 zile 'Universitatea A.I Cuza Iasi'si fara bani, sau perspective de viitor, pleaca sa munceasca in Spania(orice vor gasi).Masterul ar vrea sa-l faca insa nu au nici bani si nici perspective dupa.Le stiu de mici si am ramas f marcat, stiind de idealurile lor.
    Intrebarea mea:la cei din Pitesti(cu iq-ul lor), la ce le-o fi fost de folos Bac-ul, cind in legea lor ei tot au devenit celebri?

    RăspundețiȘtergere