sâmbătă, 23 iulie 2011

Amy Winehouse - Stronger Than Me (Live in HiDef/Stereo Sound)

3 comentarii:

  1. Frumos, dar pacat de ea ca nu a stiut sa fie puternica si a cedat viciilor care, pana la urma, au scos-o din viata la o varsta prea frageda.
    Dumnezeu sa o odihneasca in pace.
    La postarea ta, am replicat cu un alt suflet plecat prea devreme - Madalina Manole.

    RăspundețiȘtergere
  2. E pentru prima data, cred, cand simt compasiune pentru cineva care si-a facut atat de mult rau.
    Se pare ca nu am fi avut parte de muzica ei, de vocea si talentul ei daca nu era exact asa cum a fost. Pacat ca viata ei scurta este pretul pentru ceea ce a daruit. Cat zbucium a fost in fiinta ei, pe care nu a stiut sa-l stinga in alt fel... Amy, sper sa fi gasit pacea pentru sufletul tau.

    25 iulie 2011, 11:16

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca a fost un suflet zbuciumat - am am vazut-o intr-un concert (din pacate, nu live!) in urma cu vreo 3-4 ani. Nu auzisem de ea pana atunci si mi s-a parut ca are o voce fabuloasa si abordeaza muzica atat de lejer, ca si cand vine din strafundul fiintei ei. Ea se juca, precum un copil, nu canta .... Pacat ca a disparut, pentru ca mai avea inca multe de oferit iubitorilor genului ... Maria

    RăspundețiȘtergere