luni, 24 februarie 2014

Sanda Ladosi adora sa inoate zilnic

Este casatorita din 2006 si are doi copii, o fetita si un baiat.S-a chinuit multa vreme sa aiba copii, dar a reusit! Sanda Ladosi, caci despre ea este vorba, s-a lansat in muzica romaneasca inainte de revolutie. A fost (si stiu ca este) o cantareata foarte talentata, dar  in ultima vreme a intrat intr-un con de umbra. S-a limitat la problemele de familie, la sotul si la copiii ei. Semn ca viata nu este intotdeauna justa si in raport cu calitatile unui om. Cand am cunoscut-o eu, in anul 1994, era o tanara solista, destul de retrasa si indragostita de muzica, de sport si de ... ciorba de burta.
Iata interviul realizat pe vremuri cu Sanda Ladosi:

"Daca s-ar izola pe o insula, ar lua cu ea cat mai multa mancare. In vara anului 1988 (an in care absolvea Liceul Pedagogic din Targu Mures) Sanda Ladosi s-a lansat ca solist de muzica usoara pe scena Festivalului de la Mamaia. In scurt timp a devenit un nume in lumea artistica, intrand in posesia a numeroase premii. Cea mai recenta realizare o constituie castigarea marelui premiu la concursul "Trei din zece pentru un show", cu piesa "Si intre noi mai e un pas" interpretata alaturi de Stefan Iordache. In acest sezon estival, Sanda Ladosi sustine seara de seara un recital la restaurantul "Calul  Balan" din Neptun.
Am intalnit-o pe terasa hotelului Sibiu, unde este cazata. Inainte de a intra in piscina pentru obisnuita baie de seara, ne-a acordat un scurt interviu:
Rep.: De admiratori nu duci lipsa. Credem ca nici de curtezani. Te-ai gandit sa te casatoresti?
Sanda Ladosi: Meseria noastra implica o viata total diferita de cea a omului normal si casatoria este mult mai greu de realizat. Iti trebuie un om care sa te inteleaga extraordinar. Casatoria e, totusi, o necesitate. Pentru asta ne-am nascut, sa ne casatorim, sa facem copii si sa perpetuam specia.
Rep: Ti-ai dori un copil?
S.L.: Cea mai mare realizare pe lumea asta e un copil, comparativ cu orice altceva. Insa un copil as face doar in clipa in care as avea conditii optime: casa si un mediu pentru a se dezvolta normal.
Rep.: Esti vazuta mai mult singura. Sa intelegem ca nu ai un prieten?
S.L.: Bineinteles ca am. Suntem impreuna de un an si jumatate, dar nu-mi place ca lumea sa patrunda prea mult in intimitatea mea. Tot ce va pot spune este ca prietenul meu e un om extraordinar si il iubesc.
Rep.: Cum trebuie sa fie un barbat pentru a se bucura de aprecierea ta?
S.L.: Nu consider ca barbatul trebuie sa fie frumos. Important este sa aiba foarte mult caracter si foarte multa seriozitate. Banuiesc ca fiecare femeie isi doreste langa ea un barbat integru. Oricum, sunt de parere ca fiecare sac isi are peticul.
Rep.: Daca ai fi obligata sa te izolezi, ce-ai avea grija sa nu iti lipseasca?
S.L.: Mancare, cat mai multa mancare. Sunt o gurmanda. Mananc orice e bun, in special ciorba de burta.
Rep.: Cum te distrezi pe litoral?
S.L.: In general am o viata casnica. Imi place foarte mult sa inot si imi rezerv in fiecare seara cate o jumatate de ora pentru a face baie in piscina.
Rep.: Ce intentii ai, pe plan profesional, pentru viitorul apropiat?
S.L.: La sfarsitul lunii voi participa la Festivalul de la Mamaia. Voi avea trei aparitii in concurs. O piesa la Creatie, cu o compozitie a lui Dinu Giurgiu, si doua piese la Slagare, una interpretata in duet cu Stefan Iordache si cea de-a doua cu Eugen Mihaescu. In toamna trebuia sa plec in SUA pentru a onora o invitatie-contract, insa nu am obtinut viza!"

Interviu de vacanta! Dar urmatorul intervievat a vorbit mai mult despre viata lui profesionala, intr-un moment in care aceasta chiar lua o intorsatura minunata. Este vorba despre Gica Hagi. Si trebuie sa spun ca sunt foarte mandra pentru acest interviu. Il voi publica peste cateva zile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu