joi, 21 iunie 2012

Luati-i pistolul lui Vintu!

De noaptea trecuta, vuieste internetul de stiri cu Adrian Nastase. Tocmai din acest motiv, nu am vrut sa scriu nici un rand despre drama familiei lui "Bombonel". Ajunge cat au scris altii care, fie au aruncat cu zoaie, fie si-au manifestat compasiunea. Oricum ar fi, gestul lui va fi analizat si sucit pe toate partile. Am citit postari ale unor destepti, nu baieti destepti, ca aia au treaba cu energia si nu isi pierd vremea in mediul virtual postand impresii. Acesti "destepti" care posteaza spun ca Nastase a jucat teatru, ca a facut tot ce este omeneste posibil pentru a reusi sa obtina suspendarea efectuarii pedepsei si ca, de fapt, nu ar fu vrut sa se sinucida, ci doar sa se raneasca superficial. Hmmm, chiar daca acest lucru presupunea pierderea vietii! Altii au vorbit despre tracasarea politicianului de care se leaga atat de multe in Romania. Si despre faptul ca a cedat nervos la vederea politistilor si a mandatului de executare a pedepsei cu inchisoarea pe care acestia i l-au adus la drum de seara, undeva dupa ora 22.00. Aceasta este o ora la care eu, cu exceptia situatiilor de viata si de moarte, nu mai sun pe nimeni si nu sun la usa nimanui. Consider ca, dupa ora 22.00, oamenii isi fac dus si se relaxeaza in familie, iar apoi se pregatesc de culcare pentru a fi odihniti a doua zi. Si ca, primirea unui  telefon sau a unei vizite intempestive i-ar putea speria de moarte. In fine, nu comentez decizia de sucid luata de Nastase cu potera la usa. Poate ca in fata unei asemenea situatii, oricine ar fi avut o arma in casa ar fi incercat sa o foloseasca. Nu stiu. Am evitat mereu sa judec pe cineva care a comis o fapta intr-o anume situatie in care eu nu m-am aflat vreodata. Tot timpul imi spun ca  nu stiu cum as reactiona daca as fi in locul unei persoane; tocmai de aceea, nu judec! Si am un sentiment de ciuda pe cei care o fac! Cred ca le lipseste gena realitatii.
In fine, acum citesc o alta stire, potrivit careia Sorin Ovidiu Vintu a fost condamnat la un an de inchisoare cu executare. Sunt curioasa peste cate ore va aparea potera la usa lui pentru a-l ridica si a-l duce la penitenciar. Sunt curioasa daca si atunci va fi plin de camere de luat vederi si de fotografi si reporteri in fata casei lui Vintu. I-ati luat pistolul lui Vintu? Dar nu, nu cred ca este cazul; el a mai fost arestat, a mai stat in celule. De fapt, de cate ori este zarva mare in tara, Vintu este sacrificat. Daca nu e Vintu, e Becali. Daca nu el, se gaseste vreun frate Camatar. Si atunci se naste intrebarea fireasca: ce zarva-i in tara?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu