miercuri, 21 mai 2014

Joe Biden, un mesaj direct pentru Romania

Fascinant discursul lui Joe Biden - l-am urmarit cu foarte mare atentie. In mod ciudat, vorbele lui nu au facut referire la situatia din Rusia, nu a vorbit aproape deloc despre altceva decat despre coruptie. Oare stie atat de multe despre Romania incat sa se aplece asupra acestui subiect extrem de important? Poate ca da, sau poate ca totul este foarte vizibil din afara. M-a bucurat ca a facut referire la foarte multe sectoare, incepand cu DNA si terminand cu jurnalistii. Cel putin asa am priceput eu lucrurile. Spunea el ca jurnalistii trebuie sa fie independenti.
Si ma gandeam la toate televiziunile romanesti, fiecare de cine apartine, fiecare cui serveste, fiecare cui I se supune. Ma gandeam apoi la ziarele noastre, cui apartine fiecare, interesele cui le serveste.
Am fost extrem de incantata sa constat ca atat presedintele Basescu, cat si premierul Ponta au un numar aproape egal de televiziuni si ziare! Vizionate sau citite de un numar de oameni. Mai mic sau mai mare. Iar acei oameni se supun aproape orbeste. Stangii sau dreptei. Uneori fac confuzii intre stanga si dreapta, alteori - dupa o bere primita de pomana - migreaza din dreapta in stanga si invers.
Cand ma gandesc ca pe Biden il cheama si Robinette aproape ca nu-mi vine sa cred!
Stau si ma intreb oare cata lume a urmarit aceasta conferinta de presa si cati au inteles acest mesaj? Vom vedea in curand ce se va intampla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu