marți, 15 ianuarie 2013

Alta zi incepe ...

Cand ma trezesc si-mi spun ca este o noua zi, sunt iarasi singura! Aceeasi tristete fara margini care ma face sa simt ca imi lipseste nu stiu ce! Si, chiar nu stiu ce! De cand a inceput noul an ma simt in contratimp, in contrasens! Poate ar fi trebuit sa se sfarseasca timpul, asa cum banuiam ca se va intampla. Stiu ca nu sunt singura care a crezut acest lucru. Sau poate ca, printre prietenii mei, oameni sanatosi la cap, nu este nici un individ care sa fi crezut asta! Cine stie, daca nimeni nu imi spune ce a crezut si ce s-a intamplat. In fine, este o noua zi in care probabil ca nu voi face mare lucru! Mi-e greu sa spun asta, mi-as dorit sa fie altfel! Poate este doar rodul trecerii timpului; poate este altceva. Ramane sa constat peste cateva zile!
Poate ca, totusi, ziua nu este atat de proasta pe cat imi face mie impresia ca ar fi. Poate ca este, totusi, ceva sau cineva care sa schimbe lucrurile. Ramane sa vad de una singura. Acum voi lipsi pentru cateva ore de acasa; sper, poate, ca la intoarcere voi scrie mai multe!
Am revenit si mi-a venit si cheful de scris: astazi voi aborda problema zilei de maine. Cred ca e cel mai bine asa, sa incerc sa imi scriu viata. Nu am facut-o niciodata, dar cred ca sa impune sa o fac! Asadar, dimineata ma voi trezi mult mai devreme decat pana acum. Pe de-o parte, este ziua sotului meu si chiar trebuie sa o fac. Pe de alta parte, daca vreau o schimbare, trebuie sa plece de la mine, nu din alta parte. Asadar, maine este o noua zi, pe care o voi trai asa cum vreau eu. Am obosit sa ma plang, am obosit sa astept fiecare zi ca si cand ar fi ceva important. Nu, chiar nu trebuie sa mai fie asa. Chiar vreau sa va scriu zi de zi despre ce minunatii mi s-au intamplat pentru ca am vrut eu sa mi se intample. Asadar, maine este o noua zi. O zi in care voi visa alfel decat pana acum. O zi in care imi va fi bine pentru ca asa vreau eu! Si imi va fi bine. Voi astepta sa treaca macar cateva ore din aceasta noua zi a vietii mele pentru a va martusiri cum decurge ea, de fapt si de drept. Vreau sa fiu pozitiva si sa va spun mereu cat de bine imi merge. Pentru ca imi va merge bine; din ce in ce mai bine! Promit!

2 comentarii:

  1. LA MULTI ANI JOHNSON!

    Uca, problema cu timpul este ca astepti ceva de la viitor, jinduiesti dupa trecut si neglijezi momentul prezent.
    Trecutul si viitorul sunt doar niste stari mentale, pe cand momentul prezent este realitate pura.
    O stare de spirit a unui moment prezent de cacao, teinduce intr-un viitor de cacao. Se numeste depresie. Viitorul se naste din momentul prezent.

    Asa ca, snap out of depression si bucurate de ceea ce ai acum. Chiar si de o durere de cap. Va trece!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonimule, iti multumesc din toata inima! Ai perceput exact ceea ce trebuia sa percepi! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere