joi, 8 decembrie 2011

Ce observa barbatii la femei la prima intalnire

De dimineata m-am inveselit teribil urmarind emisiunea Neata cu Razvan si Dani. Nu neparat gratie glumelor pe care le fac ei - ci datorita unui articol pe care l-au citat din nu stiu ce revista romaneasca plina de sfaturi  (!?) pentru femei. Spuneau cei doi realizatori de televiziune (razandu-si, fireste, in barba!) ce vad barbatii pentru prima data cand se uita la o femeie. Cica ar vedea cat de des este parul lor (!), cat de mare este grupul din care fac parte si inca o prostioara de acest gen. De unde or fi scos jurnalistii citati statisticile prezentate este foarte greu de spus, insa acestea se raporteaza (cu siguranta)  la baieti de clasa a V-a, carora le bate inima tare cand apare in jurul lor o fata de clasa a VII-a, cu parul si nasul in vant, si cu zambet strengaresc, de femeie fatala la 12 ani, asa cum a vazut ea in filme. Studii serioase (!) - va puteti imagina ca exista diferite institutii din strainatate care aloca fonduri pentru studii de genul: ce vad barbatii la femei cand le intalnesc prima oara? - releva faptul ca sanii unei femei sunt cei pe care ochii barbatului ii vad inca de la prima vedere. Apoi, ar urma picioarele si mai la urma ochii. Daca vreti sa faceti un sondaj de opinie printre barbatii pe care ii cunoasteti, nu ezitati sa va distrati copios pe ziua de astazi. Eu am intrat pe un  forum (ce inseamna sa ai timp de forumuri..... !) si am cules cateva raspunsuri ale barbatilor vizavi de aceasta intrebare. Distrati-va:
"O sa vorbesc din propria-mi conceptie. Daca mi se ofera o priveliste din spate, ma uit la popou, daca mi se ofera o priveliste din fata, imi focalizez privirea nemijlocit catre sani si ochi. Daca ma confrunt cu un corp acceptabil si o pereche de ochi caprui, e pregnant, incerc sa-i decelez sufletul, asta in cazul in care este o tipa volubila, in caz contrar, salivez si merg mai departe". - spune un barbat care semneza "Inflamabil".
"La sanii prima data si apoi la picioare" - spune Miky.
"Depinde de femeia care o vad. Daca este sotia, ma uit la mainile ei sa vad daca are ceva cu care m-ar putea lovi sad Daca este una frumoasa ma uit la sani si popou happy Daca este una urata ma uit in ce directie pot sa fug mai repede laughing " - raspunde Roby.
Uitati-va la Christina  Hendricks in tinuta de pe covorul rosu, imbracata in verde reconfortant. Ce va vine sa exclamati? Cumva, Doamne, ce par frumos are? 
Aaaaa, mi-am amintit un banc ce are - tangential  - legatura cu subiectul. "O femeie aduna bani, multi bani, pentru a-si remodela nasul, care i se parea prea mare si incovoiat. Cand are suma suficienta merge la clinica de chirurgie plastica, unde o asistenta ii ofera pliantul de promovare si ii lasa timp de gandire pentru a se decide asupra unui model de nas. Femeia frunzareste si frunzareste pliantul si, in final se decide. Iar in momentul in care ajunge in fata doctorului, acesta o intreba: Ei, ce fel de nas va doriti, drept, carn, modelul de la pagina 5? Iar pacienta raspunde senin: Vreau sanii de la pagina 7!"

2 comentarii:

  1. Ma banui ca sunt un ciudat. La mine se petrece totul cam nefiresc: intai si-ntai, cand ma intalnesc cu o femeie, ma uit la fatza ei. (La fel patesc si cand ma-ntalnesc cu barbatii...) Apoi, daca gura nu se misca, ma uit "la ochii fetzei". Schimbam interogatia esentiala "Vorbim?" si purcedem la schema logica ce se deschide de aici, daca "da", dam drumul la vorba, daca "nu" privirea se duce mai departe. Daca "nu" dar este timp berechet (gara, coada la casa, etc), privirea va pica pe portiunea de piele care este dezvelita mai mult (aici, oho! bineinteles, femeile au decolteu, barbatii au maieu!) apoi va aluneca, de sus in jos, de-a lungul corpului respectivei. Sincer, ma banui ca sunt putin "pe langa normalul om statistic", caci, "spre ciuda mea interioara", mi s-a intamplat de prea multe ori sa fiu intrebat, dupa o intalnire cu vreo "bunaciune": "Ei, ai vazut ce tzatze babane avea fata!?" iar eu sa nu-mi pot aminti cum Dumnezeu aratau "babanele". De care, iata, amicii mei se bucura, eu nu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dane, ma bucur tare mult ca ti-ai facut timp pentru a comenta postarile mele. Comentariile tale (le-am citit pe toate cu mare atentie, crede-ma!) sunt de bun -simt si dovedesc experienta de viata si maturitate. Multumesc ca ma citesti!

    RăspundețiȘtergere