marți, 27 august 2013

Inca un ministru constantean! O fi bine, n-o fi bine....

Ei, bine....in sfarsit pot elucubra ceva .....am avut aproape o luna de zile in care pe blogul meu nu am putut scrie nici macar o liniuta sau o virgula. Nu stiu din ce cauza! Cert este ca astazi am avut o reala surpriza cand, butonand ca bezmetica, am reusit sa deblochez blogul.
Si acum, la treaba! Vai, sunt atat de multe de spus incat nu stiu asupra carui subiect sa ma opresc. As intra putin in viata politica si m-as axa pe numirea Ramonei Manescu in functia de ministru al Transporturilor. Nu stiu cati m-ar intelege daca m-as apuca de o cronica in sensul acesta. Probabil nici unul dintre cititori, avand in vedere ca nu ma prea pricep la Transporuri si as debita numai aberatii. Dar.... ei, bine, as putea vorbi despre faptul ca doamna ministru este constanteanca si este de sorginte liberala. Daca m-as raporta strict la modul meu de gandire, aceste doua aspecte ar fi total suficiente si nu ar mai fi nevoie de nici un alt cuvant. Cu toate astea, ma grabesc sa spun ca sunt ceva personalitati locale in Guvern - asta nu inseamna ca sunt multumita de ceea ce se intampla; nici pe departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu